تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

بایگانی

بیوگرافی جدید هومن سیدی در سال جدید

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

هومن سیدی

 

 

بیوگرافی هومن سیدی


هومن سیدی بازیگر مشهور سریال محبوب و عاشقانه راه بی پایان در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و هم اکنون ۳۷ ساله می باشد. هومن سیدی کارگردان, فیلم نامه نویس و بازیگر سینما و تلویزیون ایران فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر به اسم هایحامد و هامون سیدی و یک خواهر بنام هیلدا سیدی دارد. جالب است بدانید مادر هومن سیدی بازنشسته نیروی دریایی هست و پدرش بازنشسته بانک کشاورزی است.

 

 
ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی
هومن سیدی و آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ بازیگرای نقش اول سریال دیدنی و عاشقانه راه بی پایان بودند و در همان زمان ها یعنی سال ۱۳۸۵ هومن سیدی با خانم آزاده صمدی ازدواج کرد ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ این دو بازیگر دوست داشتنی از هم جدا شدند. خبر جدایی را هومن سیدی برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش داد در ادامه این خبر را خواهید خواند

 

تایید طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی در اینستاگرام هومن سیدی
هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌ اش واکنش نشان داد. هومن سیدی در اینستاگرامش نوشت :

 

هومن سیدی | زندگینامه کامل “هومن سیدی” و همسرش

بیشتر بخوانید:
عکس های لو رفته از مراسم ازدواج سام درخشانی و همسرش +تصاویر

 

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

 

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

 

عکس دیدنی از دختر "هومن سیدی" و "آزاده صمدی" + بیوگرافی | ساتین

 

ازدواج هومن سیدی
تا اینکه چند ساعت پیش صفحه اینستاگرام هومن سیدی از عکس هومن سیدی و بیتا اصلانی همسر دومش به همراه دخترشان نیل سیدی رونمایی کرد .

هومن سیدی با انتشار عکس بالا نوشت : دوستان عزیز و محترم همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم . همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه . میخواستم توضیح ندم چرا که فکر میکردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست . دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی