تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

بایگانی

بیوگرافی جدید از دنیا جهان بخت در سال 99

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ

بیوگرافی جدید از دنیا جهان بخت در سال 99

 

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

 

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش
دنیا جهانبخت یکی از سلبریتی های مشهور که با ماجرای شکست در عشق به ساسی مانکن و فیلم خودکشی و انتشار این عکس ها و فیلم توانست فالورهای زیادی را بدست آورد. البیته بیشترین چیزی که باعث مشهور شدن وی شده کلیپ خودکشی وی برای ساسی مانکن بود که باعث حاشیه های فراوانی شد.

 

دنیا جهانبخت زاده 30 آبان 1368 در تهران، از سلبریتی های مشهور اینستاگرامی است .

تحصیلات : فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز می‌باشد .

خانواده : دنیا جهان بخت دریک خانواده چهار نفری به دنیا آمده است و متاسفانه پدرش فوت کرده، وضعیت مالی نسبتا خوبی دارند. دنیا جهانبخت در حال تلاش برای گرفتن اقامت کشور آمریکاست.

 

دنیا جهانبخت مدرک کارشناسی خود را در زمینه گرافیک دستی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز واقع در خیابان فلسطین گرفته است گفتی است نام اصلی دنیا جهانبخت زهرا است دنیا در پاسخ یکی از هوادرانش مبنی بر درآمد و شغلش و این که این همه ی پول را از کجا در می آورد و منبع درآمدش از کجاست گفت:

 

خدا رو شکر من من خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و خانواده ام منو ساپورت می کنند دنیا جهانبخت که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد از مقصد جدیدش گفت و این که قرار نیست در ترکیه بماند به گفته بعضی از آشنایان دنیا مقصد جدید او آمریکاست ودر حال حاضر منتظر پاسخ سفارت است دنیا همچنین اضافه کرد که چون تازه مهاجرت کرده است نمی تواند شغلی داشته باشد و قرار نیست در ترکیه بماند و بعد از تر ترکیه نخستین هدف وی تحصیلش است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی