تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

تعبیر خواب

تعبیر خواب درست از کتاب حضرت یوسف و بقیه پیغمبر های الهی

بایگانی

درگیری تک تیر انداز ها با شتران

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۹ ب.ظ

درگیری تک تیر انداز ها با شتران 

 

مقام‌های ایالت جنوبی آسترالیا گفته اند که گله‌های «شدیداَ بزرگ» شتر به مناطق روستایی روی آورده اند که منابع آبی و غذایی را مورد تهدید قرار داده، زیرساخت‌ها را تخریب کرده و جاده‌ها را برای رانندگان خطرناک می‌سازند.

این اقدام پس از آن روی دست گرفته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ رکورد گرم‌ترین و خشک‌ترین سال در آسترالیا شکسته شد. خشک‌سالی جدی در بسیاری شهرها باعث کمبود آب شده و به گسترش آتش‌سوزی ویرانگر در این کشور کمک کرده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده اند که برنامه پنج روزه کشتار شترها در منطقه «آنانگو پیتان‌تاتارا یانکونی‌تاتارا» (ای پی وای) که محل سکونت حدود ۲۳۰۰ تن از مردم بومی در جنوب آسترالیاست، نخستین برنامه در نوع خود در این ایالت می‌باشد.

کمیته اجرایی حکومت محلی این منطقه بومی در اعلامیه‌ای گفته است که گله‌های شتر در جستجوی آب اند و برای ساکنان بومی و چوپانان در این مناطق مزاحمت ایجاد می‌کنند.

اداره محیط زیست جنوب آسترالیا که این برنامه کشتار هوایی شترها را حمایت می‌کند، گفته است که خشک‌سالی مشکلات اساسی را برای رفاه حیوانات ایجاد کرده است، چنانچه تعدادی از شترها از تشنگی جان داده و یا در هنگام هجوم برای یافتن آب زیر پا شده اند.

سخنگوی اداره محیط زیست گفت: «در برخی موارد، حیوانات مرده منابع مهم آبی و مکان‌های فرهنگی را آلوده کرده اند.»

 

 

مردم بومی آسترالیا از دست شترها به ستوه آمده اند

براساس برخی منابع، شترها در قرن نزدهم میلادی توسط بریتانیایی‌ها از هند، افغانستان و خاور میانه به آسترالیا برده شدند. در شش دهه بعد از سال‌های۱۸۴۰ میلادی حدود ۲۰ هزار نفر شتر از هند به آسترالیا انتقال داده شدند.

باور به این است که آسترالیا فعلاَ بزرگ‌ترین جمعیت شترهای وحشی را دارد. مقام‌ها تخمین می‌زنند که حدود یک میلیون نفر شتر در صحراهای این کشور در گشت و گذار اند.

این حیوانات به این خاطر به عنوان مزاحم دیده می‌شوند که منابع آبی را بدبو می‌سازند و همه روزه در جستجوی علوفه فاصله‌های دوری را پیموده و گیاهان بومی را لگدمال می‌کنند.

اداره محیط زیست گفته است که ساکنان بومی مناطق «ای پی وای» برای سال‌های متمادی گله‌های شتر را کنترول کرده و به فروش رسانده اند، اما در این اواخر قادر به مدیریت آن‌ها در وضعیت خشک‌سالی نبوده اند. این اداره افزوده است که در نتیجه، «تا ۱۰ هزار شتر مطابق عالی‌ترین استندردهای رفاه حیوانات از بین برده می‌شوند.»

شبکه تلویزیونی عامه «ای بی سی» گزارش داده است که این حیوانات دورتر از مناطق مسکونی کشته شده و اجساد شان سوختانده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی